Tarikh Kursus Kahwin Danau Kota Bulan Februari 2018

kursus kahwin Anda masih tercari-cari di manakah tempat yang sesuai untuk anda dan pasangan mengikuti kursus kahwin di Kuala Lumpur?

Dan adakah anda juga masih tercari-cari bilakah tarikh yang sesuai untuk anda dan pasangan akan menghadiri kursus perkahwinan?

Di sepanjang tahun 2017, ramai muda-mudi telah hadir dan mengikuti kursus di kursus kahwin Danau Kota.

Mereka ambil kesempatan mengikuti kursus kahwin ini sewaktu ujian bertulis atau ujian lisan masih belum di wajibkan. Walaupun Menteri sudah isytiharkan tentang ujian ini pada tahun 2013, sehingga kini ujian ini masih belum dilaksanakan.
 

Macamana ye kursus kahwin ni?

Kursus kahwin Danau kota ini tidak lama – ia hanyalah satu hari setengah sahaja. Dan kursus perkahwinan ini akan tamat pada tengahari hari kedua.

Kursus pra perkahwinan ini akan berjalan tanpa soal jawab, tanpa ujian dan tanpa caj yang tersembunyi yang mana anda dan pasangan hanya perlu ‘duduk dan dengar sahaja’.

Ramai pasangan yang telah berkursus di sini sudah pun memiliki sijil kursus kahwin yang mana sijil ini ‘tidak expired’ atau ‘tiada tarikh luput’.

Anda dan pasangan pun boleh turut serta berkursus seperti mereka pada setiap hari Sabtu dan Ahad (kursus kahwin hujung minggu), dan juga pada hari Rabu dan Khamis (kursus kahwin hari bekerja).

Ianya dianjurkan pada hari hujung minggu dan hari bekerja ini disediakan untuk anda dan pasangan pada setiap minggu, setiap bulan.
 

Bila tarikh kursus pra perkahwinan Danau Kota ni?

Di bawah adalh tarikh tepat penganjuran di Danau Kota:

3-4 Februari 2018 (Sabtu dan Ahad) – booking masih available

7-8 Februari 2018 (Rabu dan Khamis) – booking masih available

10-11 Februari 2018 (Sabtu dan Ahad) – booking masih available

14-15 Februari 2018 (Rabu dan Khamis) – booking masih available

17-18 Februari 2018 (Sabtu dan Ahad) – booking masih available

21-22 Februari 2018 (Rabu dan Khamis) – booking masih available

24-25 Februari 2018 (Sabtu dan Ahad) – booking masih available

28 Februari- 1 Mac 2018 (Rabu dan Khamis) – booking masih available

 

Sekiranya anda dan pasangan mempunyai apa-apa pertanyaan atau kemusykilan tentang kursus kahwin Danau Kota ini, anda boleh Whatsapp saya segera di Hotline 013 4133343.

Atau anda boleh lihat info lengkap di mana web, www.kursuskahwin.net.
 
Atau anda juga boleh folllow:

Facebook fanpage: www.Facebook.com/kursuskahwin.net.

Instagram: www.Instagram.com/kursuskahwinnet

 

Dari Affendy Amin

Tarikh Kursus Kahwin Danau Kota November 2017

Tarikh Penganjuran Kursus Kahwin Danau Kota Untuk Bulan November 2017

 
kursus kahwinBila tibanya bulan November 2017, kami di kursus kahwin Danau Kota pasti sibuk dengan aktiviti kursus kahwin.

Ini kerana seperti biasa ramai muda-mudi akan datang mengikuti kursus perkahwinan di sini
memandangkan yang cuti sekolah bakal tiba.

Cuti sekolah dijangkakan akan bermula pada hari Sabtu 25 November 2017 yang mana sudah pasti banyak
majlis perkahwinan akan berlangsung.

 

Jika anda dan pasangan pun bakal melangsungkan majlis penikahan anda, seperti biasa, saya
nasihatkan anda dan pasangan agar membuat persediaan lebih awal – terutama persediaan melengkapkan
semua DOKUMEN-DOKUMEN WAJIB untuk anda memohon kelulusan perkahwinan dari Jabatan Agama Negeri di
kawasan anda.

Jangan bertangguh atau jangan berlengah-lengah dalam bab menyediakan dokumen-dokumen ini kerana
ianya akan menyebabkan anda stress, risau-risau dan tidak berapa tenang.

 

Dengan mengikuti atau menghadiri kursus kahwin ini, anda akan diterangkan dengan jelas tentang
segala proses dan prosedur untuk memohon kelulusan perkahwinan ini.

Jika anda dan pasangan telah faham, ianya tidaklah sesusah mana pun.

Malah, semasa anda dan pasangan menghadiri kursus kahwin, penceramah atau tenaga pengajar yang ada
akan sudi mendengar segala kemusykilan atau masalah anda. Mereka akan membantu memberikan anda
proses atau prosedur yang patut anda ambil supaya apa yang memeningkan kepala anda dapat
diselesaikan dalam jangka waktu yang sepatutnya.

 

Jika anda dan pasangan masih belum mengikuti atau menghadirinya, anda dan pasangan boleh
melihat semua tarikh-tarikh kursus kahwin yang ada di kursus kahwin Danau Kota untuk bulan November
2017.

Selain hujung minggu (Sabtu dan Ahad), kursus kahwin hari bekerja juga di sediakan di
sini.

 

Jom pilih tarikh yang sesuai untuk anda dan pasangan:

 

NOVEMBER 2017

  • 1-2 NOV 2017 – Rabu & Khamis – BOOKING MASIH DIBUKA (HARI BEKERJA)
  •  

  • 4-5 NOV 2017 – Sabtu & Ahad – BOOKING MASIH DIBUKA
  •  

  • 8-9 NOV 2017 – Rabu & Khamis – BOOKING MASIH DIBUKA (HARI BEKERJA)
  •  

  • 11-12 NOV 2017 – Sabtu & Ahad – BOOKING MASIH DIBUKA
  •  

  • 15-16 NOV 2017 – Rabu & Khamis – BOOKING MASIH DIBUKA (HARI BEKERJA)
  •  

  • 18-19 NOV 2017 – Sabtu & Ahad – BOOKING MASIH DIBUKA
  •  

  • 22-23 NOV 2017 – Rabu & Khamis – BOOKING MASIH DIBUKA (HARI BEKERJA)
  •  

  • 25-26 NOV 2017 – Sabtu & Ahad – BOOKING MASIH DIBUKA
  •  

  • 29-30 NOV 2017 – Rabu & Khamis – BOOKING MASIH DIBUKA (HARI BEKERJA)

 

Anda juga boleh melihat lain-lain maklumat lanjut tentang kursus kahwin Danau Kota di laman web
rasmi kami, www.KursusKahwin.net

 

Sila hubungi atau Whatsapp kami segera jika anda mempunyai lain-lain pertanyaan di 013 4133343.

 

Dan sudi-sudilah LIKE Facebook fanpage kami di, www.Facebook.com/KursusKahwin.net

 

Tarikh Kursus Kahwin Danau Kota Oktober 2017

kursus kawhin danau kotaKursus kahwin Danau Kota baru sahaja menentukan semua tarikh-tarikh penganjuran kursus kahwin pada bulan Oktober 2017.

Tarikh-tarikh ini adalah termasuk kursus perkahwinan pada hari hujung minggu (Sabtu dan Ahad) dan juga kursus kahwin pada hari bekerja (Rabu dan Khamis).

 

Buat pengetahuan anda juga, kursus kahwin Danau Kota akan tetap diteruskan walaupun ada hari peganjuran yang jatuh pada hari cuti umum seperti Hari Deepavali yang jatuh pada 18 Oktober 2017 (Rabu).

Ini memandangkan yang terdapat juga bakal peserta yang datang dari negeri-negeri lain selain Kuala Lumpur dan Selagor yang telah mengambil cuti kerena urgent hendak mengikuti kursus kahwin dan mendapatkan sijil kursus kahwin.

Untuk membantu muda-mudi ini, kami akan meneruskan kursus pra perkahwinan ini.

 

Baiklah, berikut adalah tarikh-tarikh penganjuran kursus kahwin Danau Kota pada bulan Oktober 2017.

Sila pilih tarikh yang sesuai dengan amasa anda dan pasangan dan terus membuat booking terlebih dahulu yang mana BOOKING kursus kahwin ini adalh semudah Whatsapp Hotline kami di 013 4133343.

Jangan bimbang pasal yuran yu kerana yuran kursus kahwin ini boleh dijelaskan pada hari anda hadir ke kursus kahwin nanti.
 
OKTOBER 2017

  • 30 SEPT-1 OKT 2017 – Sabtu & Ahad – BOOKING MASIH DIBUKA
  •  

  • 4-5 OKT 2017 – Rabu & Khamis – BOOKING MASIH DIBUKA (HARI BEKERJA)
  •  

  • 7-8 OKT 2017 – Sabtu & Ahad – BOOKING MASIH DIBUKA
  •  

  • 11-12 OKT 2017 – Rabu & Khamis – BOOKING MASIH DIBUKA (HARI BEKERJA)
  •  

  • 14-15 OKT 2017 – Sabtu & Ahad – BOOKING MASIH DIBUKA
  •  

  • 18-19 OKT 2017 – Rabu & Khamis – BOOKING MASIH DIBUKA (HARI BEKERJA)
  •  

  • 21-22 OKT 2017 – Sabtu & Ahad – BOOKING MASIH DIBUKA
  •  

  • 25-26 OKT 2017 – Rabu & Khamis – BOOKING MASIH DIBUKA (HARI BEKERJA)
  •  

  • 28-29 OKT 2017 – Sabtu & Ahad – BOOKING MASIH DIBUKA

 

Anda juga boleh melihat lain-lain maklumat lanjut tentang kursus kahwin Danau Kota di laman web rasmi kami, www.KursusKahwin.net

Sila hubungi atau Whatsapp kami segera jika anda mempunyai lain-lain pertanyaan.

 

Dan sudi-sudilah LIKE Facebook fanpage kami di, www.Facebook.com/KursusKahwin.net

 
Gambar: Dapat VOUCHER MINYAK pulak tu!

 

 

 

 

 

Kursus Kahwin Hari Bekerja Awal Tahun 2017 Di Danau Kota

Tarikh Kursus Kahwin Hari Bekerja Untuk Bulan Januari, Februari Dan Mac 2017

Kursus kahwin hari bekerja

Selain kursus kahwin hujung minggu, anda juga boleh ikuti kursus kahwin hari bekerja atau kursus kahwin hari biasa di Danau Kota

Di sepanjang tahun 2016, Abang Zack dapati hampir 30 peratus dari peserta yang hadir ke KURSUS KAHWIN HARI BEKERJA Danau Kota setiap minggu ni datang dari jauh, malah sejauh Kelantan, Trengganu, Pahang, Perak, Kedah dan Negeri Sembilan.

Abang Zack rasa bersyukur kerana khdimat Abg Zack menganjurkan kursus kahwin hari biasa ini sudah mula dikenali oleh muda-mudi.

Apa yang Abang Zack pentingkan adalah Abang Zack dapat membantu ramai muda-mudi mendapatkan sijil kursus kahwin dan juga ilmu perkahwinan atau ilmu rumahtangga kepada golongan muda-mudi yang:

1. Sukar sangat nak masuk ke kursus kahwin pada hari Sabtu dan Ahad kerana terpaksa bekerja.

2. Ada golongan muda-mudi yang masuk kelas belajar secara part time ambil Diploma atau Degree pada hari hujung minggu untuk memantapkan lagi kerjaya mereka.

3. Ada golongan muda-mudi yang sangat sibuk dengan aktiviti lain pada hari Sabtu dan Ahad seperti bersukan atau masuk gym.

4. Ada golongan muda-mudi yang memang URGENT nak nikah tetapi tidak dapat nak tunggu kursus kahwin pada hari Sabtu dan Ahad.

Jika anda juga adalah salah satu dari golongan di atas, Abang Zack sudah sediakan tarikh-tarikh kursus hari bekerja atau kursus kahwin hari biasa untuk bulan Januari 2017, Februari 2017 dan Mac 2017.

Jadi anda boleh pilih mana-mana tarikh kursus pra perkahwinan ini dan inform segera Abang Zack jika anda dan pasangan sudah tetapkan tarikhnya.

Jika anda masih solo atau masih belum ada tarikh nikah, anda juga boleh sertai kursus perkahwinan di Danau Kota ini.

Tarikh Kursus Kahwin Hari Bekerja

JANUARI 2017

+ 4-5 Jan 2017 (Rabu dan Khamis) – BOOKING MASIH DIBUKA

+ 25-26 Jan 2017 (Rabu dan Khamis) – BOOKING MASIH DIBUKA

FEBRUARI 2017

+ 1-2 Feb 2017 (Rabu dan Khamis) – BOOKING MASIH DIBUKA

+ 22-23 Feb 2017 (Rabu dan Khamis) – BOOKING MASIH DIBUKA

MAC 2017

+ 1-2 Mac 2017 (Rabu dan Khamis) – BOOKING MASIH DIBUKA

+ 22-23 Mac 2017 (Rabu dan Khamis) – BOOKING MASIH DIBUKA

Jika dah bincang dengan pasangan dan pilih tarikh kursus kahwin hari bekerja atau kursus kahwin hari biasa ni, jangan lupa untuk segera Whatsapp Abang Zack kat 013 4133343.

In Sha Allah, Abang Zack akan segera membantu.

🙂

Untuk melihat semua tarikh kursus kahwin Danau Kota dari bulan Januari 2017 hingga Mac 2017, anda boleh klik link ini untuk ke website rasmi Abang Zack.

KLIK >>> Kursus Kahwin Danau Kota

 

Kursus Kahwin 2017 Danau Kota Tarikh Untuk Bulan Januari 2017

Tarikh Terkini Kursus Kahwin Danau Kota Untuk Bulan Januari 2017

kursus kahwin 2017

Siapa kata kursus kahwin ni kaku dan tension? Ianya mudah, sempoi dan duduk & dengar sahaja

Sedar tak sedar, sudah tinggal seminggu lebih sahaja lagi sebelum kita semua akan masuk ke tahun baru 2017.

Alhamdullillah, di sepanjang tahun 2016 ini, lebih dari 7,000 orang muda-mudi sudah pun selesai menghadiri kursus kahwin di Danau Kota. Dan sijil kursus kahwin mereka pun sudah ada di tangan. Bila-bila masa sudah boleh kahwin.

Abang Zack rasa bersyukur kerana semakin ramai muda-mudi sudah mula tahu tentang kepentingan kursus perkahwinan ini. Mereka sudah mula ambil inisiatif bersama kawan-kawan untuk sama-sama ikuti kursus kahwin ini awal-awal lagi. Ini kerana nak hidup bersama pasangan atau tinggal sebumbung ni bukanlah semudah seperti yang diimpikan. Banyak cubaan, cabaran dan pancaroba rumahtangga yang menanti di zaman sekarang ini. Jadi, banyak juga lah ilmu perkahwinan yang perlu diketahui.

Jika anda dan pasangan juga ingin menjadi seperti mereka, anda boleh lihat tarikh-tarikh terbaru kursus kahwin Danau Kota ini untuk bulan Januari 2017 dan plan awal-awal bersama pasangan.

Ramai yang sudah ambil kesempatan memiliki sijil kursus kahwin awal-awal sewaktu ujian lisan atau ujian bertulis masih belum dilaksanakan.

Kalau nak bertanya atau buat booking, Whatsapp segera Abang Zack di 013 413443.

Jom.

TARIKH KURSUS KAHWIN BULAN JANUARI 2017

+ 04-05 JAN 2017 – Rabu & Khamis – BOOKING MASIH DIBUKA (HARI BEKERJA)

+ 07-08 JAN 2017 – Sabtu & Ahad – BOOKING MASIH DIBUKA

+ 14-15 JAN 2017 – Sabtu & Ahad – BOOKING MASIH DIBUKA

+ 21-22 JAN 2017 – Sabtu & Ahad – BOOKING MASIH DIBUKA

+ 25-26 JAN 2017 – Rabu & Khamis – BOOKING MASIH DIBUKA (HERI BEKERJA)

+ 28-29 JAN 2017 – Sabtu & Ahad – BOOKING MASIH DIBUKA

Sebelum ini Abang Zack juga dah ada sediakan tarikh kursus kahwin Danau Kota dari bulan Januari 2017, Februari 2017 dan Mac 2017.

Jika anda nak tengok tarikh kursus perkahwinan di sini selain dari bulan Januari 2017, jom tengok di link ini:

Tarikh Kursus Kahwin Danau Kota Terbaru Disember 2016 Hingga Mac 2017

Jangan lupa tau, Whatsapp Abang Zack (013 4133343)

😀

Bilakah Tarikh Kursus Pra Perkahwinan Danau Kota Bulan Disember 2016?

kursus kahwinJika anda sedang terfikir-fikir dan tercari-cari kursus kahwin di Kuala Lumpur, Kursus Kahwin Danau Kota ada menyediakan khidmat penganjuran kursus pra kahwinan pada hari hujung minggu setiap minggu, setiap bulan.

Jika anda masih belum tahu, penganjuran juga ada dibuat untuk kursus kahwin hari bekerja pada setiap hari Rabu Khamis setiap minggu pertama dan minggu keempat, setiap bulan.

Bagaimanapun untuk memudahkan anda, biar Abang Zack berikan tarikh tepat kursus kahwin untuk bulan Disember 2016 ini. Ini supaya, anda dan pasangan boleh bincang-bincang dulu untuk tentukan tarikh yang sesuai untuk anda dan pasangan nak berkursus nanti.

Ini tarikhnya ye:

BULAN DISEMBER 2016

+ 03-04 DIS 2016 – Sabtu & Ahad – BOOKING MASIH DIBUKA

+ 07-08 DIS 2016 – Rabu & Khamis – BOOKING MASIH DIBUKA (HARI BEKERJA)

+ 10-11 DIS 2016 – Sabtu & Ahad – BOOKING MASIH DIBUKA

+ 17-18 DIS 2016 – Sabtu & Ahad – BOOKING MASIH DIBUKA

+ 28-29 DIS 2016 – Rabu & Khamis – BOOKING MASIH DIBUKA (HARI BEKERJA)

+ 24-25 DIS 2016 – Sabtu & Ahad – BOOKING MASIH DIBUKA

+ 31 DIS 2016 – 01 JAN 2017 – Sabtu & Ahad – BOOKING MASIH DIBUKA

Jika anda dah ada tarikh ke kursus kahwin, jangan tunggu lama-lama untuk buat booking dengan hanya Whatsapp Abg Zack di 013 4133343.

Anda boleh buat booking dulu dan yuran pun boleh dijelaskan pada hari anda hadir ke kursus nanti.

JOM!

P.s. Untuk info terperinci, anda boleh ke laman web rasmi kami di >>> www.KursusKahwin.net

Tarikh Kursus Kahwin Danau Kota Terbaru Disember 2016 Hingga Mac 2017

kursus kahwin Danau KotaAlhamdullillah. Abg Apen rasa happi dan suka sangat bila lihat ramai muda-mudi yang datang ikuti kursus kahwin di sini di sepanjang tahun 2016 ni. Ramai yang dah tidur sambil senyum-senyum sebab sijil kursus kahwin dah ada di tangan. Bila-bila nak kahwin dah tak jadi hal. Maklumlah sijil ni LAKU SEUMUR HIDUP.

Sijil tu satu hal. Tapi yang penting, Abg Apen suka tengok muda-mudi macam uols buat persediaan awal-awal sebelum nak berumahtangga. Tak kisah lah samada uols ni bujang ke, masih tercari-cari jodoh ke atau yang dah kena ikat ketat-ketat. Semua kategori boleh datang ambik kursus perkahwinan kat sini. No problem.

Yang penting, biarlah ilmu hidup berpasangan ni ada di dada sebelum berani nak ambik anak dara orang. Dan biarlah ilmu rumahtangga ni lekat siap-siap dalam jiwa dan minda uols sebelum nak jaga cik abang kesayangan.

Setakat ni, satu soalan je yang Abg apen tak boleh jawab biarpun ramai yang bertanya. Ada UJIAN kursus kahwin tak tahun 2017 ni? Heee heee heee tau takut uols dengan ujian ni ye?

Hingga kini Abg Apen masih belum terima arahan. Tapi kalau dapat arahan nanti, nasib uols lah ye hee heee heeee. Sekarang, Abg Apen langsung tak tahu. Bagi kawan-kawan uols yang dah berkursus, lega bukan main ye sebab tak kena ujian. Uols yang belum macamana pulak? Bila nak buat booking?

Baiklah. Ni Abg Apen berikan summary kursus kahwin di sini dan TARIKH kursus perkahwinan TERBARU supaya uols boleh plan bersama pasangan nanti. Buat booking awal-awal tau.

SUMMARY KURSUS KAHWIN DANAU KOTA

+ TAK LAMA, 1 HARI SETENGAH shj
+ MUDAH, SEMPOI, DUDUK & DENGAR shj
+ Ada 3 kali makan-makan
+ Sijil LAKU SEUMUR HIDUP
+ Sijil SAH LAKU untuk SELURUH MALAYSIA
+ MASIH BELUM ADA UJIAN

DISEMBER 2016

+ 03-04 DIS 2016 – Sabtu & Ahad – BOOKING MASIH DIBUKA
+ 07-08 DIS 2016 – Rabu & Khamis – BOOKING MASIH DIBUKA (HARI BEKERJA)
+ 10-11 DIS 2016 – Sabtu & Ahad – BOOKING MASIH DIBUKA
+ 17-18 DIS 2016 – Sabtu & Ahad – BOOKING MASIH DIBUKA
+ 28-29 DIS 2016 – Rabu & Khamis – BOOKING MASIH DIBUKA (HARI BEKERJA)
+ 24-25 DIS 2016 – Sabtu & Ahad – BOOKING MASIH DIBUKA
+ 31 DIS 2016 – 01 JAN 2017 – Sabtu & Ahad – BOOKING MASIH DIBUKA

JANUARI 2017

+ 04-05 JAN 2017 – Rabu & Khamis – BOOKING MASIH DIBUKA (HARI BEKERJA)
+ 07-08 JAN 2017 – Sabtu & Ahad – BOOKING MASIH DIBUKA
+ 14-15 JAN 2017 – Sabtu & Ahad – BOOKING MASIH DIBUKA
+ 21-22 JAN 2017 – Sabtu & Ahad – BOOKING MASIH DIBUKA
+ 25-26 JAN 2017 – Rabu & Khamis – BOOKING MASIH DIBUKA (HERI BEKERJA)
+ 28-29 JAN 2017 – Sabtu & Ahad – BOOKING MASIH DIBUKA

FEBRUARI 2017

+ 01-02 FEB 2017 – Rabu & Khamis – BOOKING MASIH DIBUKA (HARI BEKERJA)
+ 04-05 FEB 2017 – Sabtu & Ahad – BOOKING MASIH DIBUKA
+ 11-12 FEB 2017 – Sabtu & Ahad – BOOKING MASIH DIBUKA
+ 18-19 FEB 2017 – Sabtu & Ahad – BOOKING MASIH DIBUKA
+ 22-23 FEB 2017 – Rabu & Khamis – BOOKING MASIH DIBUKA (HARI BEKERJA)
+ 25-26 FEB 2017 – Sabtu & Ahad – BOOKING MASIH DIBUKA

MAC 2017

+ 01-02 MAC – Rabu & Khamis – BOOKING MASIH DIBUKA (HARI BEKERJA)
+ 04-05 MAC – Sabtu & Ahad – BOOKING MASIH DIBUKA
+ 11-12 MAC – Sabtu & Ahad – BOOKING MASIH DIBUKA
+ 18-19 MAC – Sabtu & Ahad – BOOKING MASIH DIBUKA
+ 22-23 MAC – Rabu & Khamis – BOOKING MASIH DIBUKA (HARI BEKERJA)
+ 25-26 MAC – Sabtu & Ahad – BOOKING MASIH DIBUKA

Nak tanya apa-apa hal atau nak buat booking kursus kahwin Danau Kota, inform je Abg Apen. Whatsapp 013 4133343

JOM!

Nota:

Uols juga boleh lihat semua tarikh kursus kahwin ni di laman web Abg Apen ni.

KLIK >>> http://kursuskahwin.net/#tarikhkursuskahwindanaukota

Kalau uols nak tahu pasal tarikh kursus kahwin hari bekerja pun ada.

KLIK >>> http://kursuskahwin.net/#tarikhkursuskahwinharibekerja

Tarikh-Tarikh Terkini Kursus Kahwin 2016 Danau Kota

kursus kahwin 2016Jika anda masih tercari-cari di mana anda hendak ikuti kursus kahwin di Kuala Lumpur sebelum berakhirnya tahun 2016, anda masih boleh membuat pilihan yang mana anda boleh ikutinya di Pusat Kursus Kahwin Danau Kota.

Jika anda masih belum tahu, kursus pra perkahwinan di Danau Kota ini dianjurkan pada setiap Sabtu dan Ahad setiap minggu, setiap bulan – walaupun ianya jatuh pada hari cuti umum.

Manakala untuk kursus kahwin hari bekerja, ianya dianjurkan pada hari Rabu dan Khamis pada minggu pertama dan minggu keempat setiap bulan.

Berikut adalah tarikh penganjuran kursus perkahwinan pada baki bulan Oktober, November dan Disember 2016:



BULAN OKTOBER 2016

+ 22-23 OKTOBER 2016- Sabtu & Ahad – BOOKING MASIH DIBUKA
+ 26-27 OKTOBER 2016 – Rabu & Khamis – BOOKING MASIH DIBUKA (Hari bekerja)
+ 29-30 OKTOBER 2016- Sabtu & Ahad – BOOKING MASIH DIBUKA
 
BULAN NOVEMBER 2016

+ 02-03 NOVEMBER Rabu & Khamis – BOOKING MASIH DIBUKA (Hari bekerja)
+ 05-06 NOVEMBER Sabtu & Ahad – BOOKING MASIH DIBUKA
+ 12-13 NOVEMBER Sabtu & Ahad – BOOKING MASIH DIBUKA
+ 19-20 NOVEMBER Sabtu & Ahad – BOOKING MASIH DIBUKA
+ 23-24 NOVEMBER Rabu & Khamis – BOOKING MASIH DIBUKA (Hari bekerja)
+ 26-27 NOVEMBER Sabtu & Ahad – BOOKING MASIH DIBUKA
 
BULAN DISEMBER 2016

+ 03-04 DECEMBER 2016 – Sabtu & Ahad – BOOKING MASIH DIBUKA
+ 07-08 DECEMBER 2016 – Rabu & Khamis – BOOKING MASIH DIBUKA (Hari bekerja)
+ 10-11 DECEMBER 2016 – Sabtu & Ahad – BOOKING MASIH DIBUKA
+ 17-18 DECEMBER 2016 – Sabtu & Ahad – BOOKING MASIH DIBUKA
+ 24-25 DECEMBER 2016 – Sabtu & Ahad – BOOKING MASIH DIBUKA
+ 28-29 DECEMBER 2016 – Rabu & Khamis – BOOKING MASIH DIBUKA (Hari bekerja)
+ 31 DECEMBER 2016 – 01 JANUARY 2017 – Sabtu & Ahad – BOOKING MASIH DIBUKA

 
 
Dengan tarikh-tarikh kursus kahwin ini, anda dan pasangan boleh memilih tarikh-tarikh yang sesuai dengan masa anda.

Yang penting, anda boleh membuat booking terlebih dahulu.

Dan jangan risau pasal yuran kerana yuran boleh dijelaskan pada hari anda ke kursus perkahwinan nanti.

Buat perancangan awal-awal.
 

Ramai yang sudah. Anda bila lagi?

😀
 

Nota: anda juga boleh melihat lain-lain info penting di laman web kami, www.KursusKahwin.net

 

Terkini – Tarikh-Tarikh Terakhir Kursus Kahwin Hari Bekerja 2016 Danau Kota

Tarikh Kursus Kahwin Hari Bekerja Danau Kota Untuk Bulan Oktober, November Dan Disember 2016

kursus kahwinHanya tinggal dua bulan setengah lagi sebelum tamatnya tahun 2016 dan tibanya tahun 2017.

Di sepanjang tahun 2016, kami dapati begitu ramai muda-mudi dari kawasan Kuala Lumpur dan termasuk juga dari negeri-negeri lain yang tidak dapat hadiri kursus kahwin pada hari Sabtu & Ahad.

Maklumlah, muda-mudi ini terpaksa bekerja mencari rezeki pada hari Sabtu & Ahad dan sering tidak dapat bercuti pada hari Sabtu & Ahad.

Ada juga muda-mudi yang terikat dengan aktiviti-aktiviti lain seperti bersukan, berniaga dan selesaikan hal-hal peribadi pada hari Sabtu & Ahad.

Jika anda salah seorang darinya, anda masih boleh ikuti kursus kahwin tetapi ianya adalah kursus kahwin hari bekerja di Pusat Kursus Kahwin Danau Kota kami.

Samaada anda urgent untuk mendapatkan sijil kursus kahwin atau anda ingin membuat persediaan untuk awal-awal sebelum berkahwin, kami telah sediakan tarikh kursus perkahwinan yang sesuai untuk anda iaitu kursus kahwin Rabu & Khamis.

Berikut adalah tarikh kursus pra perkahwinan ini:




 
BULAN OKTOBER 2016

+ 26-27 OKTOBER 2016 – Rabu & Khamis – BOOKING MASIH DIBUKA
 

BULAN NOVEMBER 2016

+ 02-03 NOVEMBER Rabu & Khamis – BOOKING MASIH DIBUKA

+ 23-24 NOVEMBER Rabu & Khamis – BOOKING MASIH DIBUKA
 

BULAN DECEMBER 2016

+ 07-08 DECEMBER 2016 – Rabu & Khamis – BOOKING MASIH DIBUKA

+ 28-29 DECEMBER 2016 – Rabu & Khamis – BOOKING MASIH DIBUKA
 

Dengan adanya tarikh-tarikh ini, anda boleh merancang dan menetapkan bilakah masa yang sesuai untuk anda berkursus dan mendapatkan sijil kursus kahwin nanti.

Bincang dulu dengan pasangan anda.

🙂

Jika anda mempunyai sebarang pertanyaan atau kemusykilan, jangan tunggu lama-lama untuk terus Whatsapp kami di 013 4133343.

Nota: anda juga boleh melihat lain-lain info penting tentang kursus kahwin 2016 ini di laman web kami, www.KursusKahwin.net

 

Kursus Kahwin Hari Bekerja Danau Kota Bulan Oktober 2016

kursus kahwin hari bekerjaAlhamdullillah. Sehingga kini kami telah dapat membantu ribuan muda-mudi mendapatkan sijil kursus kahwin walaupun mereka tidak dapat hadir berkursus pada hari hujung minggu.

Dengan adanya khidmat penganjuran kursus kahwin hari bekerja ini, ramai muda-mudi dari negeri-negeri lain yang urgent hendak dapatkan sijil telahpun dapat kami bantu.

Ada peserta dan pasangan yang datang dari jauh – Kelantan, Terengganu, Pahang, Johor – malah ada yang datang sejauh Sabah dan Sarawak. Alhamdullilah, selesai masalah mereka.

Bagi anda yang juga agak sukar hendak ikuti kursus ini pada hari Sabtu dan Ahad, kami telah sediakan tarikh terkini kursus kahwin hari bekerja untuk bulan Oktober 2016.

Jika anda masih belum tahu, penganjuran kursus kahwin hari bekerja ini dianjurkan pada minggu 1 dan minggu 4 setiap bulan.
 

BULAN OKTOBER 2016

+ 05-06 OKTOBER 2016 – Rabu & Khamis – BOOKING MASIH DIBUKA (HARI BEKERJA)

+ 26-27 OKTOBER 2016 – Rabu & Khamis – BOOKING MASIH DIBUKA (HARI BEKERJA)

 

Jangan tunggu lama-lama untuk membuat booking. Ramai muda-mudi telah membuat persediaan lebih awal dan mereka juga telah ambil kesempatan sewaktu ujian bertulis atau ujian lisan masih belum diwajibkan.

Booking atau pertanyaan boleh dibuat semudah Whatsapp kami di 013 4133343.

JOM !
 

p.s Anda juga boleh melihat lain-lain info penting tentang kursus kahwin hari bekerja ini di laman web kami, www.KursusKahwin.net

 

Share This