Bilakah Tarikh Kursus Pra Perkahwinan Danau Kota Bulan Disember 2016?

kursus kahwinJika anda sedang terfikir-fikir dan tercari-cari kursus kahwin di Kuala Lumpur, Kursus Kahwin Danau Kota ada menyediakan khidmat penganjuran kursus pra kahwinan pada hari hujung minggu setiap minggu, setiap bulan.

Jika anda masih belum tahu, penganjuran juga ada dibuat untuk kursus kahwin hari bekerja pada setiap hari Rabu Khamis setiap minggu pertama dan minggu keempat, setiap bulan.

Bagaimanapun untuk memudahkan anda, biar Abang Zack berikan tarikh tepat kursus kahwin untuk bulan Disember 2016 ini. Ini supaya, anda dan pasangan boleh bincang-bincang dulu untuk tentukan tarikh yang sesuai untuk anda dan pasangan nak berkursus nanti.

Ini tarikhnya ye:

BULAN DISEMBER 2016

+ 03-04 DIS 2016 – Sabtu & Ahad – BOOKING MASIH DIBUKA

+ 07-08 DIS 2016 – Rabu & Khamis – BOOKING MASIH DIBUKA (HARI BEKERJA)

+ 10-11 DIS 2016 – Sabtu & Ahad – BOOKING MASIH DIBUKA

+ 17-18 DIS 2016 – Sabtu & Ahad – BOOKING MASIH DIBUKA

+ 28-29 DIS 2016 – Rabu & Khamis – BOOKING MASIH DIBUKA (HARI BEKERJA)

+ 24-25 DIS 2016 – Sabtu & Ahad – BOOKING MASIH DIBUKA

+ 31 DIS 2016 – 01 JAN 2017 – Sabtu & Ahad – BOOKING MASIH DIBUKA

Jika anda dah ada tarikh ke kursus kahwin, jangan tunggu lama-lama untuk buat booking dengan hanya Whatsapp Abg Zack di 013 4133343.

Anda boleh buat booking dulu dan yuran pun boleh dijelaskan pada hari anda hadir ke kursus nanti.

JOM!

P.s. Untuk info terperinci, anda boleh ke laman web rasmi kami di >>> www.KursusKahwin.net

Tarikh Kursus Kahwin Danau Kota Terbaru Disember 2016 Hingga Mac 2017

kursus kahwin Danau KotaAlhamdullillah. Abg Apen rasa happi dan suka sangat bila lihat ramai muda-mudi yang datang ikuti kursus kahwin di sini di sepanjang tahun 2016 ni. Ramai yang dah tidur sambil senyum-senyum sebab sijil kursus kahwin dah ada di tangan. Bila-bila nak kahwin dah tak jadi hal. Maklumlah sijil ni LAKU SEUMUR HIDUP.

Sijil tu satu hal. Tapi yang penting, Abg Apen suka tengok muda-mudi macam uols buat persediaan awal-awal sebelum nak berumahtangga. Tak kisah lah samada uols ni bujang ke, masih tercari-cari jodoh ke atau yang dah kena ikat ketat-ketat. Semua kategori boleh datang ambik kursus perkahwinan kat sini. No problem.

Yang penting, biarlah ilmu hidup berpasangan ni ada di dada sebelum berani nak ambik anak dara orang. Dan biarlah ilmu rumahtangga ni lekat siap-siap dalam jiwa dan minda uols sebelum nak jaga cik abang kesayangan.

Setakat ni, satu soalan je yang Abg apen tak boleh jawab biarpun ramai yang bertanya. Ada UJIAN kursus kahwin tak tahun 2017 ni? Heee heee heee tau takut uols dengan ujian ni ye?

Hingga kini Abg Apen masih belum terima arahan. Tapi kalau dapat arahan nanti, nasib uols lah ye hee heee heeee. Sekarang, Abg Apen langsung tak tahu. Bagi kawan-kawan uols yang dah berkursus, lega bukan main ye sebab tak kena ujian. Uols yang belum macamana pulak? Bila nak buat booking?

Baiklah. Ni Abg Apen berikan summary kursus kahwin di sini dan TARIKH kursus perkahwinan TERBARU supaya uols boleh plan bersama pasangan nanti. Buat booking awal-awal tau.

SUMMARY KURSUS KAHWIN DANAU KOTA

+ TAK LAMA, 1 HARI SETENGAH shj
+ MUDAH, SEMPOI, DUDUK & DENGAR shj
+ Ada 3 kali makan-makan
+ Sijil LAKU SEUMUR HIDUP
+ Sijil SAH LAKU untuk SELURUH MALAYSIA
+ MASIH BELUM ADA UJIAN

DISEMBER 2016

+ 03-04 DIS 2016 – Sabtu & Ahad – BOOKING MASIH DIBUKA
+ 07-08 DIS 2016 – Rabu & Khamis – BOOKING MASIH DIBUKA (HARI BEKERJA)
+ 10-11 DIS 2016 – Sabtu & Ahad – BOOKING MASIH DIBUKA
+ 17-18 DIS 2016 – Sabtu & Ahad – BOOKING MASIH DIBUKA
+ 28-29 DIS 2016 – Rabu & Khamis – BOOKING MASIH DIBUKA (HARI BEKERJA)
+ 24-25 DIS 2016 – Sabtu & Ahad – BOOKING MASIH DIBUKA
+ 31 DIS 2016 – 01 JAN 2017 – Sabtu & Ahad – BOOKING MASIH DIBUKA

JANUARI 2017

+ 04-05 JAN 2017 – Rabu & Khamis – BOOKING MASIH DIBUKA (HARI BEKERJA)
+ 07-08 JAN 2017 – Sabtu & Ahad – BOOKING MASIH DIBUKA
+ 14-15 JAN 2017 – Sabtu & Ahad – BOOKING MASIH DIBUKA
+ 21-22 JAN 2017 – Sabtu & Ahad – BOOKING MASIH DIBUKA
+ 25-26 JAN 2017 – Rabu & Khamis – BOOKING MASIH DIBUKA (HERI BEKERJA)
+ 28-29 JAN 2017 – Sabtu & Ahad – BOOKING MASIH DIBUKA

FEBRUARI 2017

+ 01-02 FEB 2017 – Rabu & Khamis – BOOKING MASIH DIBUKA (HARI BEKERJA)
+ 04-05 FEB 2017 – Sabtu & Ahad – BOOKING MASIH DIBUKA
+ 11-12 FEB 2017 – Sabtu & Ahad – BOOKING MASIH DIBUKA
+ 18-19 FEB 2017 – Sabtu & Ahad – BOOKING MASIH DIBUKA
+ 22-23 FEB 2017 – Rabu & Khamis – BOOKING MASIH DIBUKA (HARI BEKERJA)
+ 25-26 FEB 2017 – Sabtu & Ahad – BOOKING MASIH DIBUKA

MAC 2017

+ 01-02 MAC – Rabu & Khamis – BOOKING MASIH DIBUKA (HARI BEKERJA)
+ 04-05 MAC – Sabtu & Ahad – BOOKING MASIH DIBUKA
+ 11-12 MAC – Sabtu & Ahad – BOOKING MASIH DIBUKA
+ 18-19 MAC – Sabtu & Ahad – BOOKING MASIH DIBUKA
+ 22-23 MAC – Rabu & Khamis – BOOKING MASIH DIBUKA (HARI BEKERJA)
+ 25-26 MAC – Sabtu & Ahad – BOOKING MASIH DIBUKA

Nak tanya apa-apa hal atau nak buat booking kursus kahwin Danau Kota, inform je Abg Apen. Whatsapp 013 4133343

JOM!

Nota:

Uols juga boleh lihat semua tarikh kursus kahwin ni di laman web Abg Apen ni.

KLIK >>> http://kursuskahwin.net/#tarikhkursuskahwindanaukota

Kalau uols nak tahu pasal tarikh kursus kahwin hari bekerja pun ada.

KLIK >>> http://kursuskahwin.net/#tarikhkursuskahwinharibekerja

Tarikh-Tarikh Terkini Kursus Kahwin 2016 Danau Kota

kursus kahwin 2016Jika anda masih tercari-cari di mana anda hendak ikuti kursus kahwin di Kuala Lumpur sebelum berakhirnya tahun 2016, anda masih boleh membuat pilihan yang mana anda boleh ikutinya di Pusat Kursus Kahwin Danau Kota.

Jika anda masih belum tahu, kursus pra perkahwinan di Danau Kota ini dianjurkan pada setiap Sabtu dan Ahad setiap minggu, setiap bulan – walaupun ianya jatuh pada hari cuti umum.

Manakala untuk kursus kahwin hari bekerja, ianya dianjurkan pada hari Rabu dan Khamis pada minggu pertama dan minggu keempat setiap bulan.

Berikut adalah tarikh penganjuran kursus perkahwinan pada baki bulan Oktober, November dan Disember 2016:



BULAN OKTOBER 2016

+ 22-23 OKTOBER 2016- Sabtu & Ahad – BOOKING MASIH DIBUKA
+ 26-27 OKTOBER 2016 – Rabu & Khamis – BOOKING MASIH DIBUKA (Hari bekerja)
+ 29-30 OKTOBER 2016- Sabtu & Ahad – BOOKING MASIH DIBUKA
 
BULAN NOVEMBER 2016

+ 02-03 NOVEMBER Rabu & Khamis – BOOKING MASIH DIBUKA (Hari bekerja)
+ 05-06 NOVEMBER Sabtu & Ahad – BOOKING MASIH DIBUKA
+ 12-13 NOVEMBER Sabtu & Ahad – BOOKING MASIH DIBUKA
+ 19-20 NOVEMBER Sabtu & Ahad – BOOKING MASIH DIBUKA
+ 23-24 NOVEMBER Rabu & Khamis – BOOKING MASIH DIBUKA (Hari bekerja)
+ 26-27 NOVEMBER Sabtu & Ahad – BOOKING MASIH DIBUKA
 
BULAN DISEMBER 2016

+ 03-04 DECEMBER 2016 – Sabtu & Ahad – BOOKING MASIH DIBUKA
+ 07-08 DECEMBER 2016 – Rabu & Khamis – BOOKING MASIH DIBUKA (Hari bekerja)
+ 10-11 DECEMBER 2016 – Sabtu & Ahad – BOOKING MASIH DIBUKA
+ 17-18 DECEMBER 2016 – Sabtu & Ahad – BOOKING MASIH DIBUKA
+ 24-25 DECEMBER 2016 – Sabtu & Ahad – BOOKING MASIH DIBUKA
+ 28-29 DECEMBER 2016 – Rabu & Khamis – BOOKING MASIH DIBUKA (Hari bekerja)
+ 31 DECEMBER 2016 – 01 JANUARY 2017 – Sabtu & Ahad – BOOKING MASIH DIBUKA

 
 
Dengan tarikh-tarikh kursus kahwin ini, anda dan pasangan boleh memilih tarikh-tarikh yang sesuai dengan masa anda.

Yang penting, anda boleh membuat booking terlebih dahulu.

Dan jangan risau pasal yuran kerana yuran boleh dijelaskan pada hari anda ke kursus perkahwinan nanti.

Buat perancangan awal-awal.
 

Ramai yang sudah. Anda bila lagi?

😀
 

Nota: anda juga boleh melihat lain-lain info penting di laman web kami, www.KursusKahwin.net

 

Kursus Kahwin Hari Bekerja Danau Kota Bulan Oktober 2016

kursus kahwin hari bekerjaAlhamdullillah. Sehingga kini kami telah dapat membantu ribuan muda-mudi mendapatkan sijil kursus kahwin walaupun mereka tidak dapat hadir berkursus pada hari hujung minggu.

Dengan adanya khidmat penganjuran kursus kahwin hari bekerja ini, ramai muda-mudi dari negeri-negeri lain yang urgent hendak dapatkan sijil telahpun dapat kami bantu.

Ada peserta dan pasangan yang datang dari jauh – Kelantan, Terengganu, Pahang, Johor – malah ada yang datang sejauh Sabah dan Sarawak. Alhamdullilah, selesai masalah mereka.

Bagi anda yang juga agak sukar hendak ikuti kursus ini pada hari Sabtu dan Ahad, kami telah sediakan tarikh terkini kursus kahwin hari bekerja untuk bulan Oktober 2016.

Jika anda masih belum tahu, penganjuran kursus kahwin hari bekerja ini dianjurkan pada minggu 1 dan minggu 4 setiap bulan.
 

BULAN OKTOBER 2016

+ 05-06 OKTOBER 2016 – Rabu & Khamis – BOOKING MASIH DIBUKA (HARI BEKERJA)

+ 26-27 OKTOBER 2016 – Rabu & Khamis – BOOKING MASIH DIBUKA (HARI BEKERJA)

 

Jangan tunggu lama-lama untuk membuat booking. Ramai muda-mudi telah membuat persediaan lebih awal dan mereka juga telah ambil kesempatan sewaktu ujian bertulis atau ujian lisan masih belum diwajibkan.

Booking atau pertanyaan boleh dibuat semudah Whatsapp kami di 013 4133343.

JOM !
 

p.s Anda juga boleh melihat lain-lain info penting tentang kursus kahwin hari bekerja ini di laman web kami, www.KursusKahwin.net

 

Tarikh Terkini Kursus Kahwin Danau Kota Bulan Oktober 2016

Tarikh Terkini Kursus Kahwin Danau Kota Di Sepanjang Bulan Oktober 2016

kursus kahwin

Kursus kahwin 2016 masih ada tiga bulan lagi.

Tahun ini nampaknya masih belum ada tanda-tanda ujian bertulis atau ujian lisan di kursus pra perkahwinan ini akan dilaksanakan di kawasan Kuala Lumpur ini.

Ramai muda-mudi dan bakal peserta yang bertanya. Tetapi hingga kini kami masih belum menerima apa-apa arahan, proses atau prosedur tentang ujian ini.

Oleh itu, sehingga kini, kursus perkahwinan di sini dianjurkan seperti biasa yang mana masanya cumalah sehari setengah sahaja.

Oleh itu, bagi anda yang terfikir-fikir atau bercadang untuk ikuti kursus kahwin 2016, anda masih ada masa lagi untuk merancang untuk ikutinya.

Untuk memudahkan anda, kami telah sediakan tarikh penuh penganjuran kursus pra perkahwinan di sini untuk bulan Oktober 2016.
 
 
OKTOBER 2016

+ 01-02 OKTOBER 2016 – Sabtu & Ahad – BOOKING MASIH DIBUKA

+ 05-06 OKTOBER 2016 – Rabu & Khamis – BOOKING MASIH DIBUKA (HARI BEKERJA)

+ 08-09 OKTOBER 2016 – Sabtu & Ahad – BOOKING MASIH DIBUKA

+ 15-16 OKTOBER 2016 – Sabtu & Ahad – BOOKING MASIH DIBUKA

+ 22-23 OKTOBER 2016- sabtu & Ahad – BOOKING MASIH DIBUKA

+ 26-27 OKTOBER 2016 – Rabu & Khamis – BOOKING MASIH DIBUKA (HARI BEKERJA)

+ 29-30 OKTOBER 2016- sabtu & Ahad – BOOKING MASIH DIBUKA
 
 
Jika anda ada sebarang pertanyaan atau kemusykilan, jangan segan-segan untuk Whatsapp terus kami di 013 4133343.

Kami akan segera membantu anda.
 
 
p.s Anda juga boleh melihat lain-lain info penting tentang kursus kahwin Danau Kota ini di laman web kami, www.KursusKahwin.net