Tarikh Kursus Kahwin Danau Kota November 2017

Tarikh Penganjuran Kursus Kahwin Danau Kota Untuk Bulan November 2017

 
kursus kahwinBila tibanya bulan November 2017, kami di kursus kahwin Danau Kota pasti sibuk dengan aktiviti kursus kahwin.

Ini kerana seperti biasa ramai muda-mudi akan datang mengikuti kursus perkahwinan di sini
memandangkan yang cuti sekolah bakal tiba.

Cuti sekolah dijangkakan akan bermula pada hari Sabtu 25 November 2017 yang mana sudah pasti banyak
majlis perkahwinan akan berlangsung.

 

Jika anda dan pasangan pun bakal melangsungkan majlis penikahan anda, seperti biasa, saya
nasihatkan anda dan pasangan agar membuat persediaan lebih awal – terutama persediaan melengkapkan
semua DOKUMEN-DOKUMEN WAJIB untuk anda memohon kelulusan perkahwinan dari Jabatan Agama Negeri di
kawasan anda.

Jangan bertangguh atau jangan berlengah-lengah dalam bab menyediakan dokumen-dokumen ini kerana
ianya akan menyebabkan anda stress, risau-risau dan tidak berapa tenang.

 

Dengan mengikuti atau menghadiri kursus kahwin ini, anda akan diterangkan dengan jelas tentang
segala proses dan prosedur untuk memohon kelulusan perkahwinan ini.

Jika anda dan pasangan telah faham, ianya tidaklah sesusah mana pun.

Malah, semasa anda dan pasangan menghadiri kursus kahwin, penceramah atau tenaga pengajar yang ada
akan sudi mendengar segala kemusykilan atau masalah anda. Mereka akan membantu memberikan anda
proses atau prosedur yang patut anda ambil supaya apa yang memeningkan kepala anda dapat
diselesaikan dalam jangka waktu yang sepatutnya.

 

Jika anda dan pasangan masih belum mengikuti atau menghadirinya, anda dan pasangan boleh
melihat semua tarikh-tarikh kursus kahwin yang ada di kursus kahwin Danau Kota untuk bulan November
2017.

Selain hujung minggu (Sabtu dan Ahad), kursus kahwin hari bekerja juga di sediakan di
sini.

 

Jom pilih tarikh yang sesuai untuk anda dan pasangan:

 

NOVEMBER 2017

  • 1-2 NOV 2017 – Rabu & Khamis – BOOKING MASIH DIBUKA (HARI BEKERJA)
  •  

  • 4-5 NOV 2017 – Sabtu & Ahad – BOOKING MASIH DIBUKA
  •  

  • 8-9 NOV 2017 – Rabu & Khamis – BOOKING MASIH DIBUKA (HARI BEKERJA)
  •  

  • 11-12 NOV 2017 – Sabtu & Ahad – BOOKING MASIH DIBUKA
  •  

  • 15-16 NOV 2017 – Rabu & Khamis – BOOKING MASIH DIBUKA (HARI BEKERJA)
  •  

  • 18-19 NOV 2017 – Sabtu & Ahad – BOOKING MASIH DIBUKA
  •  

  • 22-23 NOV 2017 – Rabu & Khamis – BOOKING MASIH DIBUKA (HARI BEKERJA)
  •  

  • 25-26 NOV 2017 – Sabtu & Ahad – BOOKING MASIH DIBUKA
  •  

  • 29-30 NOV 2017 – Rabu & Khamis – BOOKING MASIH DIBUKA (HARI BEKERJA)

 

Anda juga boleh melihat lain-lain maklumat lanjut tentang kursus kahwin Danau Kota di laman web
rasmi kami, www.KursusKahwin.net

 

Sila hubungi atau Whatsapp kami segera jika anda mempunyai lain-lain pertanyaan di 013 4133343.

 

Dan sudi-sudilah LIKE Facebook fanpage kami di, www.Facebook.com/KursusKahwin.net

 

Tarikh Kursus Kahwin Danau Kota Oktober 2017

kursus kawhin danau kotaKursus kahwin Danau Kota baru sahaja menentukan semua tarikh-tarikh penganjuran kursus kahwin pada bulan Oktober 2017.

Tarikh-tarikh ini adalah termasuk kursus perkahwinan pada hari hujung minggu (Sabtu dan Ahad) dan juga kursus kahwin pada hari bekerja (Rabu dan Khamis).

 

Buat pengetahuan anda juga, kursus kahwin Danau Kota akan tetap diteruskan walaupun ada hari peganjuran yang jatuh pada hari cuti umum seperti Hari Deepavali yang jatuh pada 18 Oktober 2017 (Rabu).

Ini memandangkan yang terdapat juga bakal peserta yang datang dari negeri-negeri lain selain Kuala Lumpur dan Selagor yang telah mengambil cuti kerena urgent hendak mengikuti kursus kahwin dan mendapatkan sijil kursus kahwin.

Untuk membantu muda-mudi ini, kami akan meneruskan kursus pra perkahwinan ini.

 

Baiklah, berikut adalah tarikh-tarikh penganjuran kursus kahwin Danau Kota pada bulan Oktober 2017.

Sila pilih tarikh yang sesuai dengan amasa anda dan pasangan dan terus membuat booking terlebih dahulu yang mana BOOKING kursus kahwin ini adalh semudah Whatsapp Hotline kami di 013 4133343.

Jangan bimbang pasal yuran yu kerana yuran kursus kahwin ini boleh dijelaskan pada hari anda hadir ke kursus kahwin nanti.
 
OKTOBER 2017

  • 30 SEPT-1 OKT 2017 – Sabtu & Ahad – BOOKING MASIH DIBUKA
  •  

  • 4-5 OKT 2017 – Rabu & Khamis – BOOKING MASIH DIBUKA (HARI BEKERJA)
  •  

  • 7-8 OKT 2017 – Sabtu & Ahad – BOOKING MASIH DIBUKA
  •  

  • 11-12 OKT 2017 – Rabu & Khamis – BOOKING MASIH DIBUKA (HARI BEKERJA)
  •  

  • 14-15 OKT 2017 – Sabtu & Ahad – BOOKING MASIH DIBUKA
  •  

  • 18-19 OKT 2017 – Rabu & Khamis – BOOKING MASIH DIBUKA (HARI BEKERJA)
  •  

  • 21-22 OKT 2017 – Sabtu & Ahad – BOOKING MASIH DIBUKA
  •  

  • 25-26 OKT 2017 – Rabu & Khamis – BOOKING MASIH DIBUKA (HARI BEKERJA)
  •  

  • 28-29 OKT 2017 – Sabtu & Ahad – BOOKING MASIH DIBUKA

 

Anda juga boleh melihat lain-lain maklumat lanjut tentang kursus kahwin Danau Kota di laman web rasmi kami, www.KursusKahwin.net

Sila hubungi atau Whatsapp kami segera jika anda mempunyai lain-lain pertanyaan.

 

Dan sudi-sudilah LIKE Facebook fanpage kami di, www.Facebook.com/KursusKahwin.net

 
Gambar: Dapat VOUCHER MINYAK pulak tu!

 

 

 

 

 

Kursus Kahwin 2017 Danau Kota Tarikh Untuk Bulan Januari 2017

Tarikh Terkini Kursus Kahwin Danau Kota Untuk Bulan Januari 2017

kursus kahwin 2017

Siapa kata kursus kahwin ni kaku dan tension? Ianya mudah, sempoi dan duduk & dengar sahaja

Sedar tak sedar, sudah tinggal seminggu lebih sahaja lagi sebelum kita semua akan masuk ke tahun baru 2017.

Alhamdullillah, di sepanjang tahun 2016 ini, lebih dari 7,000 orang muda-mudi sudah pun selesai menghadiri kursus kahwin di Danau Kota. Dan sijil kursus kahwin mereka pun sudah ada di tangan. Bila-bila masa sudah boleh kahwin.

Abang Zack rasa bersyukur kerana semakin ramai muda-mudi sudah mula tahu tentang kepentingan kursus perkahwinan ini. Mereka sudah mula ambil inisiatif bersama kawan-kawan untuk sama-sama ikuti kursus kahwin ini awal-awal lagi. Ini kerana nak hidup bersama pasangan atau tinggal sebumbung ni bukanlah semudah seperti yang diimpikan. Banyak cubaan, cabaran dan pancaroba rumahtangga yang menanti di zaman sekarang ini. Jadi, banyak juga lah ilmu perkahwinan yang perlu diketahui.

Jika anda dan pasangan juga ingin menjadi seperti mereka, anda boleh lihat tarikh-tarikh terbaru kursus kahwin Danau Kota ini untuk bulan Januari 2017 dan plan awal-awal bersama pasangan.

Ramai yang sudah ambil kesempatan memiliki sijil kursus kahwin awal-awal sewaktu ujian lisan atau ujian bertulis masih belum dilaksanakan.

Kalau nak bertanya atau buat booking, Whatsapp segera Abang Zack di 013 413443.

Jom.

TARIKH KURSUS KAHWIN BULAN JANUARI 2017

+ 04-05 JAN 2017 – Rabu & Khamis – BOOKING MASIH DIBUKA (HARI BEKERJA)

+ 07-08 JAN 2017 – Sabtu & Ahad – BOOKING MASIH DIBUKA

+ 14-15 JAN 2017 – Sabtu & Ahad – BOOKING MASIH DIBUKA

+ 21-22 JAN 2017 – Sabtu & Ahad – BOOKING MASIH DIBUKA

+ 25-26 JAN 2017 – Rabu & Khamis – BOOKING MASIH DIBUKA (HERI BEKERJA)

+ 28-29 JAN 2017 – Sabtu & Ahad – BOOKING MASIH DIBUKA

Sebelum ini Abang Zack juga dah ada sediakan tarikh kursus kahwin Danau Kota dari bulan Januari 2017, Februari 2017 dan Mac 2017.

Jika anda nak tengok tarikh kursus perkahwinan di sini selain dari bulan Januari 2017, jom tengok di link ini:

Tarikh Kursus Kahwin Danau Kota Terbaru Disember 2016 Hingga Mac 2017

Jangan lupa tau, Whatsapp Abang Zack (013 4133343)

😀

Tarikh Kursus Kahwin Danau Kota Terbaru Disember 2016 Hingga Mac 2017

kursus kahwin Danau KotaAlhamdullillah. Abg Apen rasa happi dan suka sangat bila lihat ramai muda-mudi yang datang ikuti kursus kahwin di sini di sepanjang tahun 2016 ni. Ramai yang dah tidur sambil senyum-senyum sebab sijil kursus kahwin dah ada di tangan. Bila-bila nak kahwin dah tak jadi hal. Maklumlah sijil ni LAKU SEUMUR HIDUP.

Sijil tu satu hal. Tapi yang penting, Abg Apen suka tengok muda-mudi macam uols buat persediaan awal-awal sebelum nak berumahtangga. Tak kisah lah samada uols ni bujang ke, masih tercari-cari jodoh ke atau yang dah kena ikat ketat-ketat. Semua kategori boleh datang ambik kursus perkahwinan kat sini. No problem.

Yang penting, biarlah ilmu hidup berpasangan ni ada di dada sebelum berani nak ambik anak dara orang. Dan biarlah ilmu rumahtangga ni lekat siap-siap dalam jiwa dan minda uols sebelum nak jaga cik abang kesayangan.

Setakat ni, satu soalan je yang Abg apen tak boleh jawab biarpun ramai yang bertanya. Ada UJIAN kursus kahwin tak tahun 2017 ni? Heee heee heee tau takut uols dengan ujian ni ye?

Hingga kini Abg Apen masih belum terima arahan. Tapi kalau dapat arahan nanti, nasib uols lah ye hee heee heeee. Sekarang, Abg Apen langsung tak tahu. Bagi kawan-kawan uols yang dah berkursus, lega bukan main ye sebab tak kena ujian. Uols yang belum macamana pulak? Bila nak buat booking?

Baiklah. Ni Abg Apen berikan summary kursus kahwin di sini dan TARIKH kursus perkahwinan TERBARU supaya uols boleh plan bersama pasangan nanti. Buat booking awal-awal tau.

SUMMARY KURSUS KAHWIN DANAU KOTA

+ TAK LAMA, 1 HARI SETENGAH shj
+ MUDAH, SEMPOI, DUDUK & DENGAR shj
+ Ada 3 kali makan-makan
+ Sijil LAKU SEUMUR HIDUP
+ Sijil SAH LAKU untuk SELURUH MALAYSIA
+ MASIH BELUM ADA UJIAN

DISEMBER 2016

+ 03-04 DIS 2016 – Sabtu & Ahad – BOOKING MASIH DIBUKA
+ 07-08 DIS 2016 – Rabu & Khamis – BOOKING MASIH DIBUKA (HARI BEKERJA)
+ 10-11 DIS 2016 – Sabtu & Ahad – BOOKING MASIH DIBUKA
+ 17-18 DIS 2016 – Sabtu & Ahad – BOOKING MASIH DIBUKA
+ 28-29 DIS 2016 – Rabu & Khamis – BOOKING MASIH DIBUKA (HARI BEKERJA)
+ 24-25 DIS 2016 – Sabtu & Ahad – BOOKING MASIH DIBUKA
+ 31 DIS 2016 – 01 JAN 2017 – Sabtu & Ahad – BOOKING MASIH DIBUKA

JANUARI 2017

+ 04-05 JAN 2017 – Rabu & Khamis – BOOKING MASIH DIBUKA (HARI BEKERJA)
+ 07-08 JAN 2017 – Sabtu & Ahad – BOOKING MASIH DIBUKA
+ 14-15 JAN 2017 – Sabtu & Ahad – BOOKING MASIH DIBUKA
+ 21-22 JAN 2017 – Sabtu & Ahad – BOOKING MASIH DIBUKA
+ 25-26 JAN 2017 – Rabu & Khamis – BOOKING MASIH DIBUKA (HERI BEKERJA)
+ 28-29 JAN 2017 – Sabtu & Ahad – BOOKING MASIH DIBUKA

FEBRUARI 2017

+ 01-02 FEB 2017 – Rabu & Khamis – BOOKING MASIH DIBUKA (HARI BEKERJA)
+ 04-05 FEB 2017 – Sabtu & Ahad – BOOKING MASIH DIBUKA
+ 11-12 FEB 2017 – Sabtu & Ahad – BOOKING MASIH DIBUKA
+ 18-19 FEB 2017 – Sabtu & Ahad – BOOKING MASIH DIBUKA
+ 22-23 FEB 2017 – Rabu & Khamis – BOOKING MASIH DIBUKA (HARI BEKERJA)
+ 25-26 FEB 2017 – Sabtu & Ahad – BOOKING MASIH DIBUKA

MAC 2017

+ 01-02 MAC – Rabu & Khamis – BOOKING MASIH DIBUKA (HARI BEKERJA)
+ 04-05 MAC – Sabtu & Ahad – BOOKING MASIH DIBUKA
+ 11-12 MAC – Sabtu & Ahad – BOOKING MASIH DIBUKA
+ 18-19 MAC – Sabtu & Ahad – BOOKING MASIH DIBUKA
+ 22-23 MAC – Rabu & Khamis – BOOKING MASIH DIBUKA (HARI BEKERJA)
+ 25-26 MAC – Sabtu & Ahad – BOOKING MASIH DIBUKA

Nak tanya apa-apa hal atau nak buat booking kursus kahwin Danau Kota, inform je Abg Apen. Whatsapp 013 4133343

JOM!

Nota:

Uols juga boleh lihat semua tarikh kursus kahwin ni di laman web Abg Apen ni.

KLIK >>> http://kursuskahwin.net/#tarikhkursuskahwindanaukota

Kalau uols nak tahu pasal tarikh kursus kahwin hari bekerja pun ada.

KLIK >>> http://kursuskahwin.net/#tarikhkursuskahwinharibekerja