kursus kahwin Danau KotaAlhamdullillah. Abg Apen rasa happi dan suka sangat bila lihat ramai muda-mudi yang datang ikuti kursus kahwin di sini di sepanjang tahun 2016 ni. Ramai yang dah tidur sambil senyum-senyum sebab sijil kursus kahwin dah ada di tangan. Bila-bila nak kahwin dah tak jadi hal. Maklumlah sijil ni LAKU SEUMUR HIDUP.

Sijil tu satu hal. Tapi yang penting, Abg Apen suka tengok muda-mudi macam uols buat persediaan awal-awal sebelum nak berumahtangga. Tak kisah lah samada uols ni bujang ke, masih tercari-cari jodoh ke atau yang dah kena ikat ketat-ketat. Semua kategori boleh datang ambik kursus perkahwinan kat sini. No problem.

Yang penting, biarlah ilmu hidup berpasangan ni ada di dada sebelum berani nak ambik anak dara orang. Dan biarlah ilmu rumahtangga ni lekat siap-siap dalam jiwa dan minda uols sebelum nak jaga cik abang kesayangan.

Setakat ni, satu soalan je yang Abg apen tak boleh jawab biarpun ramai yang bertanya. Ada UJIAN kursus kahwin tak tahun 2017 ni? Heee heee heee tau takut uols dengan ujian ni ye?

Hingga kini Abg Apen masih belum terima arahan. Tapi kalau dapat arahan nanti, nasib uols lah ye hee heee heeee. Sekarang, Abg Apen langsung tak tahu. Bagi kawan-kawan uols yang dah berkursus, lega bukan main ye sebab tak kena ujian. Uols yang belum macamana pulak? Bila nak buat booking?

Baiklah. Ni Abg Apen berikan summary kursus kahwin di sini dan TARIKH kursus perkahwinan TERBARU supaya uols boleh plan bersama pasangan nanti. Buat booking awal-awal tau.

SUMMARY KURSUS KAHWIN DANAU KOTA

+ TAK LAMA, 1 HARI SETENGAH shj
+ MUDAH, SEMPOI, DUDUK & DENGAR shj
+ Ada 3 kali makan-makan
+ Sijil LAKU SEUMUR HIDUP
+ Sijil SAH LAKU untuk SELURUH MALAYSIA
+ MASIH BELUM ADA UJIAN

DISEMBER 2016

+ 03-04 DIS 2016 – Sabtu & Ahad – BOOKING MASIH DIBUKA
+ 07-08 DIS 2016 – Rabu & Khamis – BOOKING MASIH DIBUKA (HARI BEKERJA)
+ 10-11 DIS 2016 – Sabtu & Ahad – BOOKING MASIH DIBUKA
+ 17-18 DIS 2016 – Sabtu & Ahad – BOOKING MASIH DIBUKA
+ 28-29 DIS 2016 – Rabu & Khamis – BOOKING MASIH DIBUKA (HARI BEKERJA)
+ 24-25 DIS 2016 – Sabtu & Ahad – BOOKING MASIH DIBUKA
+ 31 DIS 2016 – 01 JAN 2017 – Sabtu & Ahad – BOOKING MASIH DIBUKA

JANUARI 2017

+ 04-05 JAN 2017 – Rabu & Khamis – BOOKING MASIH DIBUKA (HARI BEKERJA)
+ 07-08 JAN 2017 – Sabtu & Ahad – BOOKING MASIH DIBUKA
+ 14-15 JAN 2017 – Sabtu & Ahad – BOOKING MASIH DIBUKA
+ 21-22 JAN 2017 – Sabtu & Ahad – BOOKING MASIH DIBUKA
+ 25-26 JAN 2017 – Rabu & Khamis – BOOKING MASIH DIBUKA (HERI BEKERJA)
+ 28-29 JAN 2017 – Sabtu & Ahad – BOOKING MASIH DIBUKA

FEBRUARI 2017

+ 01-02 FEB 2017 – Rabu & Khamis – BOOKING MASIH DIBUKA (HARI BEKERJA)
+ 04-05 FEB 2017 – Sabtu & Ahad – BOOKING MASIH DIBUKA
+ 11-12 FEB 2017 – Sabtu & Ahad – BOOKING MASIH DIBUKA
+ 18-19 FEB 2017 – Sabtu & Ahad – BOOKING MASIH DIBUKA
+ 22-23 FEB 2017 – Rabu & Khamis – BOOKING MASIH DIBUKA (HARI BEKERJA)
+ 25-26 FEB 2017 – Sabtu & Ahad – BOOKING MASIH DIBUKA

MAC 2017

+ 01-02 MAC – Rabu & Khamis – BOOKING MASIH DIBUKA (HARI BEKERJA)
+ 04-05 MAC – Sabtu & Ahad – BOOKING MASIH DIBUKA
+ 11-12 MAC – Sabtu & Ahad – BOOKING MASIH DIBUKA
+ 18-19 MAC – Sabtu & Ahad – BOOKING MASIH DIBUKA
+ 22-23 MAC – Rabu & Khamis – BOOKING MASIH DIBUKA (HARI BEKERJA)
+ 25-26 MAC – Sabtu & Ahad – BOOKING MASIH DIBUKA

Nak tanya apa-apa hal atau nak buat booking kursus kahwin Danau Kota, inform je Abg Apen. Whatsapp 013 4133343

JOM!

Nota:

Uols juga boleh lihat semua tarikh kursus kahwin ni di laman web Abg Apen ni.

KLIK >>> http://kursuskahwin.net/#tarikhkursuskahwindanaukota

Kalau uols nak tahu pasal tarikh kursus kahwin hari bekerja pun ada.

KLIK >>> http://kursuskahwin.net/#tarikhkursuskahwinharibekerja

Share This