Tarikh Kursus Kahwin Hari Bekerja Danau Kota Untuk Bulan Oktober, November Dan Disember 2016

kursus kahwinHanya tinggal dua bulan setengah lagi sebelum tamatnya tahun 2016 dan tibanya tahun 2017.

Di sepanjang tahun 2016, kami dapati begitu ramai muda-mudi dari kawasan Kuala Lumpur dan termasuk juga dari negeri-negeri lain yang tidak dapat hadiri kursus kahwin pada hari Sabtu & Ahad.

Maklumlah, muda-mudi ini terpaksa bekerja mencari rezeki pada hari Sabtu & Ahad dan sering tidak dapat bercuti pada hari Sabtu & Ahad.

Ada juga muda-mudi yang terikat dengan aktiviti-aktiviti lain seperti bersukan, berniaga dan selesaikan hal-hal peribadi pada hari Sabtu & Ahad.

Jika anda salah seorang darinya, anda masih boleh ikuti kursus kahwin tetapi ianya adalah kursus kahwin hari bekerja di Pusat Kursus Kahwin Danau Kota kami.

Samaada anda urgent untuk mendapatkan sijil kursus kahwin atau anda ingin membuat persediaan untuk awal-awal sebelum berkahwin, kami telah sediakan tarikh kursus perkahwinan yang sesuai untuk anda iaitu kursus kahwin Rabu & Khamis.

Berikut adalah tarikh kursus pra perkahwinan ini:




 
BULAN OKTOBER 2016

+ 26-27 OKTOBER 2016 – Rabu & Khamis – BOOKING MASIH DIBUKA
 

BULAN NOVEMBER 2016

+ 02-03 NOVEMBER Rabu & Khamis – BOOKING MASIH DIBUKA

+ 23-24 NOVEMBER Rabu & Khamis – BOOKING MASIH DIBUKA
 

BULAN DECEMBER 2016

+ 07-08 DECEMBER 2016 – Rabu & Khamis – BOOKING MASIH DIBUKA

+ 28-29 DECEMBER 2016 – Rabu & Khamis – BOOKING MASIH DIBUKA
 

Dengan adanya tarikh-tarikh ini, anda boleh merancang dan menetapkan bilakah masa yang sesuai untuk anda berkursus dan mendapatkan sijil kursus kahwin nanti.

Bincang dulu dengan pasangan anda.

🙂

Jika anda mempunyai sebarang pertanyaan atau kemusykilan, jangan tunggu lama-lama untuk terus Whatsapp kami di 013 4133343.

Nota: anda juga boleh melihat lain-lain info penting tentang kursus kahwin 2016 ini di laman web kami, www.KursusKahwin.net

 

Shares